Kirjoja

Kirjoja
Kirjoja

perjantaina, maaliskuuta 18, 2011

Kevään puoliväli on tässä.

VIIKONLOPUN jälkeen on siis vuoden 2011 12. viikko. Koska koulu päättyy viikon 22 lauantaina, olemme tänään perjantaina aika lailla tasan kevään puolivälissä. 50 % hommasta on hoidettu. 

Matkaa pääsiäislomaan on 24  ja siitä kesälomaan vielä 29 koulupäivää. Minun laskujeni mukaan meillä on  siis jäljellä yhteensä  53 koulupäivää tätä lukuvuotta. Vielä ehtii hyvin oppia ja opettaa monia tärkeitä asioita.

Ensi viikko korkattaneen hyvällä mielellä: Vesivahinko on korjattu tosi nopeasti. Harmia aiheuttaa se, että tavallista useampi opettaja joutuu olemaan eri syistä pitkiä aikoja pois töistä. Alkaa sijaislistan häntä näkyä.


Viikon 12 ohjelma

MAANANTAINA 21.3.

YT-istunto aloittaa viikon. Teemoina ovat mm. 
  • Opettajille Prinsessa Ruusus-projektin työnjakoa, 3. kerta
  • Kehittämiskeskustelujen aikataulu tällä viikolla.
  • Lukuvuoden 2011-12 luokat/ suunnittelua/3. kerta. a) Kehyskaava 2011-12. b) Lauantaityöpäivät ja niitä vastaavat vapaapäivät. Henkilökunnan kuuleminen. 
  • Koulun terveystarkastuksen antia (Anu)
  • Alkavan viikon ja tämän päivän  ohjelma
  • Koulukohtaisen opetussuunnitelmatyön kick-off (Sirpa+ muu ops-tiimi) Varattu noin 30 min.
Siestalla jatkuu Ruususen roolijako. Martti käy klo 12.30-13.15 virastossa (Kelpo-kokous). Tiimiaika klo 13.30-15.00: Educoden III-sessio vuorovaikutustaidoista. Paikalla kolme kouluttajaa.

TIISTAINA 22.3 

Normipäivä. OHR klo 13.30.  

KESKIVIIKKONA 23.3.  

Oppimiskeskuksen rock-konsertti "Aurora goes heavy" klo 11-14. Johtokunnan kokouksen asiakirjat lähtevät emailissa ja reppupostissa.


TORSTAINA 24.3.

Info klo 9.50. Johtoryhmän kokous klo 11.45. Listalla mm. johtokunnan asioita: käyttösuunnitelma, peruskorjausesitys ja riskianalyysin yhteenveto.

Oppilaita koulujen uintikisoissa ja sählyturnauksessa.  Aurorassa taukotuvassa klo 14-16 rehtoripalaveri, jossa pohditaan kokonaistyöaika-teemaa.

PERJANTAINA 25.3.

Normipäivä. Sählyturnaus. 3.-4.-luokat kappelissa.

Ei kommentteja: