AAMULLA klo 8 meillä oli YT. Saimme järjestykseen rehtorin ja apulaisrehtorin varamiesjärjestelyt, niin ettei talossa on yhtä aikaa 25 rexiä. Tällä viikolla on nimittäin tilanne päällä: sekä minä että Ulla olemme poissa.
KUVA: Huima porukka ja huima päivä
SITTEN riensinkin Koulumestarin koululle, jossa about 16 innokasta tulevaisuuskasvatuksen kouluttajakokelasta ympäri maata aloitti teeman opiskelun. Tarkoitus on nousta edellisen vuosina 2000-2006 toteutetun Futures-hankkeen olkapäille ja kehittää teemaa 1,5 seuraavan vuoden aikana entisestään.
KUVA: Koulumestarin koulun rehtori "Innokas" Vesa Äyräs esitteli innostavasti omaa kouluaan. Ja aihetta ylpeilyyn totisesti olikin. Tilat ja palvelu olivat erinomaisia.
KUVA: Oli jotenkin hulppeaa löytää uudelleen 2000-luvun alun Futures-innostus. Moni asia oli unohtunut, ja ideoiden uudelleen kohtaaminen oli riemukas kokemus.
KUVA: Päivän aikana käytettiin paljon yhteistoiminnallisia, keskustelevia ja kokemuksellisia työtapoja. Ensimmäisen päivän palaute oli oikein ystävällistä. Vaikka pieniä teknisiä ongemia dataprojektorin ja macin näytön yhteensovittamisessa olikin.

SITTEN riensinkin Koulumestarin koululle, jossa about 16 innokasta tulevaisuuskasvatuksen kouluttajakokelasta ympäri maata aloitti teeman opiskelun. Tarkoitus on nousta edellisen vuosina 2000-2006 toteutetun Futures-hankkeen olkapäille ja kehittää teemaa 1,5 seuraavan vuoden aikana entisestään.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti