Kirjoja

Kirjoja

torstaina, lokakuuta 21, 2021

Omnian tarina. Kohta kasassa.

HEINÄKUUN lopussa 2020 sain keikkatarjouksen vuodeksi. Suihkon Sampo pyysi kirjoittamaan Omnian - merkittävän oppilaitoksen -tarinan.

VUOSI ja vähän yli on mennyt nopeasti. Tänään kirjoitin viimeisen tehtävän: tiivistelmän noin 40 vuodesta asiasta: ammatillinen koulutus, joista en aikaisemmin tiennyt yhtään mitään. Saan huomenna kommentit, teen muutokset ja sitten on siinä.

OLEN ollut pitkään oman työni ohella toimittajana siis sisällön tuottajana. Editoijana jne. Tässä projektissa se ei ole riittänyt. Aivot ovat olleet kovilla. Ymmärränkö? Yletynkö?


OLEN oppinut huikeasti. Tekisi mieleni sanoa: sivistynyt. Olen saanut olla mukana jännissä tapahtumissa, joissa  pandemia on otettu huomioon terveysturvallisesti. Olen tavannut huikeita tyyppejä. Olen saanut hienoa apua.

JOS se on nyt tässä, niin iso kiitos kokemuksesta.

PS

Kirja ei ilmesty joulukuussa tuolla nimellä eikä tuolla kansikuvalla.


Ei kommentteja: